Негізгі мақсат – студенттерге бүкіл оқу кезеңінде психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету және студенттердің жеке тұлғасын дамытуға қолайлы жағдай жасау.
Жұмыс бағыттары:
- диагностика
- түзету-дамыту жұмыстары
- алдын алу және психологиялық ағарту
- кеңес беру
- ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс.
Психологиялық диагностикаға арнайы әдістерді қолдану арқылы студенттерді фронтальды (топтық) және жеке тексерулер жүргізу кіреді.
Диагностика педагог-психологтың жұмыс жоспары, әкімшіліктің сұранысы, мұғалімдер мен ата-аналардың алдын ала сұраныстары бойынша жүргізіледі.
Диагностикалық жұмыстың мақсаты - балалардың жеке психикалық ерекшеліктері туралы ақпарат беру. Мұндай ақпарат олармен жұмыс істейтіндерге - мұғалімдер мен ата-аналарға өте пайдалы.
Оқу жылында оқыту барысында балалардың психологиялық дамуын бағалау әдістері қолданылды. Кешенді жүйелі психодиагностиканы жүргізу мектептегі тәрбие жұмысының тиімділігін балалардың психологиялық дамуында алға жылжуына ықпал ету дәрежесі тұрғысынан бағалауға мүмкіндік береді.
Алынған деректер бізге келесі жұмыстарды құруға мүмкіндік берді:
- түзету және дамыту сабақтарын қажет ететін «тәуекел тобындағы» оқушыларды анықтау;
- жеке және топтық түзету-дамыту сабақтарын өткізу;
- мұғалімдерге студенттермен өзара әрекеттесу бойынша ұсыныстар дайындау.
Педагог-психологтың түзету-дамыту жұмысы.
Психодиагностикалық іс-шаралардың нәтижелері бойынша, сондай-ақ мұғалімдердің тапсырысы бойынша жеке және топтық түрде түзету-дамыту жұмыстары жүргізілді.
Оқу жылы ішінде мектепке бейімделуде қиындықтарға тап болған балаларға (қауіп тобындағы балалар) көмектесуге бағытталған түзету-дамыту жұмыстары жүргізілді. Қиындықтар оқушылардың жүріс-тұрысында, оқуда, тұлғааралық қарым-қатынаста және балалардың әл-ауқатында көрінді.
Қазан айынан бастап 1-сынып оқушыларының бейімделуінің алдын алу мақсатында профилактикалық сабақтар жүргізілуде. Сабақтар студенттерде когнитивтік, эмоционалдық, мінез-құлық және коммуникативті салаларда сәтті бейімделу және қиындықтарды жеңу үшін қажетті қасиеттерді дамытуға бағытталған.
Мектепте «Психологиялық денсаулық онкүндігі» өткізілді.
студенттер мен мұғалімдердің психологиялық құзыреттілігін арттыруға бағытталған
Орындау формасы: Плакаттармен жұмыс, ақпараттық стендтер, психологиялық іс-шаралар, сайыс ойындары, интерактивті тақтаны пайдалану арқылы танымдық бейнероликтер, тренинг, психологиялық жеңілдік.

3-4 сынып оқушылары арасында «Жол іздеуші» психологиялық ойыны өткізілді. Ойынның мақсаты: кіші мектеп оқушыларының ой-өрісін кеңейту, еңбекті ұйымдастыру және мектеп ерекшеліктерімен таныстыру; оқушылар мен мектеп ұжымы арасындағы тұлғааралық қарым-қатынасты ынталандыру, бастауыш мектепте тез және сәтті бейімделуге ықпал ету.

Білім беру процесінің барлық қатысушыларының (психолог, педагог, логопед, студенттер мен олардың ата-аналары) өзара әрекеттесуінің тиімді жүйесін құру студенттердің психологиялық проблемалары мен сөйлеу бұзылыстарын анықтауға және жоюға көмектеседі және табысты әлеуметтену мен жеке тұлғаны орындау үшін алғышарттарды жасайды. әрбір бала.
Логопед пен психологтың бірлескен сабақтары балалардың есте сақтауын, зейінін, ойлауын дамытуға, сөйлеу бұзылыстарын түзетуге және олардың қоғамға бейімделуіне ықпал ететін оқу процесінің құрамдас бөлігі болып табылады.
Сабақтарды дамыту кезінде педагог-логопед және педагогикалық психолог әр баланың ерекшеліктерін ескере отырып, дамытушы материалды таңдайды. Барлық кіріктірілген сабақтар ойын түрінде өтеді.

Психологиялық және логопедиялық қызмет өзін-өзі тану мұғалімдерімен өзара әрекеттеседі. Өзін-өзі тану сабақтары оқушылардың өмір сүру кеңістігін кеңейтіп, олардың өміріне жаңа қосымша мағына, сезімдік бояулар, мәдени мағыналар әкеледі. Зияткерлік және шығармашылық әлеуетін дамыту, психологиялық мәдениетпен таныстыру, әр баланың жеке өсуіне және өзін-өзі танытуына ықпал етеді, біріктіреді.
оқушылар, ата-аналар және мұғалімдер оқушылардың өзара түсіністік, төзімділік, ынтымақтастық және достық дағдыларын дамыту.
Алдын алу және психологиялық ағарту
Педагог-психологтың тәрбие жұмысының міндеттері:
- оқушылардың психикалық денсаулығын сақтау және нығайту;
- әр оқушыға оның өзін-өзі дамыту перспективасында қолдау көрсету;
- барлық деңгейдегі тұлғааралық және топ ішілік қатынастарды дамыту;
- мұғалімдер мен ата-аналарға ақпараттық-әдістемелік қолдау көрсету.
Психология және әлеуметтік педагогика бойынша жобалар байқауы өтті. 8 сынып оқушысы Оксана Сиромская қатысты, жоба жетекшісі педагог-психолог Гонтар Н.В. Оксана облыстық турда «Мен және менің болашағым» номинациясы бойынша үшінші дәрежелі дипломмен марапатталды.
Педагог-психологтың әдістемелік жұмысы:
Әдістемелік жұмыс келесі бағыттар бойынша жүргізілді:
- дамытушылық, коррекциялық күнтізбелік және тақырыптық жоспарларды құру.
- диагностикалық нәтижелерді өңдеу және талдау;