Білім алушылардың интеллектуалдық, отансүйгіштік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету мақсатында тәрбие мен оқыту біртұтас идеялық-құндылық тәсілдер бойынша жүзеге асырылады. Тәрбие жұмысы барлық мүдделі тұлғалардың: отбасының, білім беру ұйымдарының, қоғамның кеңінен қатысуымен кешенді түрде жүргізіледі.
Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың негізгі нормативтік құжаттары:
1) БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы конвенциясы;
2) Қазақстан Республикасының Конституциясы;
3) «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы Кодексі;
4) «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы Заңы ;
5) «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-IV Заңы ;
6) «Балаларды денсаулығы мен дамуына зиян келтіретін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 2 шілдедегі No 169-VI Заңы ;
7) «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңы ;
8) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі No 145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру контекстіндегі білім берудің тұжырымдамалық негіздері.
9) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы No 525 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасындағы өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері.
10) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 12 маусымдағы № 248 бұйрығымен бекітілген 2020-2025 жылдарға арналған «Құндылықтарға негiзделген білім тәке» жобасы.
Мектептің тәрбие жұмысы сынып жетекшісінің тәрбие ұйымының, оқушылардың өзін-өзі басқару органдарының (мектеп парламенті және «Жасұлан» балалар мен жасөспірімдер ұйымы), психологиялық-әлеуметтік қызметтің, жетекшілердің жұмысы арқылы жүзеге асырылады. үйірмелердің мектептің тәрбие жоспары, сынып жетекшісінің тәрбие жоспары, сынып жетекшілерінің тәрбие жоспары, мектептің өзін-өзі басқару жұмыс жоспары, үйірмелер мен секциялар жұмысын күнтізбелік жоспарлау.
Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес білім беру мен оқыту азаматтардың зияткерлік, патриоттық, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету мақсатында бірыңғай идеологиялық-құндылық тәсілдер бойынша жүзеге асырылады. студенттер. Тәрбие жұмысы барлық мүдделі тұлғалардың: отбасының, білім беру ұйымдарының, қоғамның кеңінен қатысуымен кешенді түрде жүргізілуі керек.
Білім беру жүйесін білім беру ұйымының бүкіл ұжымы жүзеге асырады. Барлық қызметкерлер студенттердің дамуын жүзеге асыруға үлес қосады. Бұл жұмысты білім беру ұйымы білім алушылардың ата-аналарымен, әлеуметтендірудің басқа объектілерімен – білім беру ұйымының әлеуметтік серіктестерімен тығыз қарым-қатынаста және ынтымақтастықта тәрбие жұмысының негізгі бағыттары шеңберінде жүзеге асырады:
1. Қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие беру.
2. Рухани-адамгершілік тәрбие беру.
3. Ұлттық тәрбие.
4. Отбасы тәрбиесі.
5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.
6. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие.
7. Интеллектуалдық тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу.
8. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.
Тәрбие жүйесінің мазмұны жалпы адамзаттық құндылықтарға (сенім, ақиқат, сұлулық, бостандық, мейірімділік, ізгілік, сүйіспеншілік, т.б.) және ұлттық құндылықтарға (тәуелсіздік, патриотизм, төзімділік, ана тілі, заңға бағыну) негізделген. , этникалық мәдениет, дәстүр және т.б.).
Мектептің тәрбие жұмысының мақсаты:
Мектепте рухани дамыған, шығармашыл, моральдық және физикалық жағынан дені сау, өмірлік ұстанымын саналы таңдауға, идеяларын өз бетінше дамытуға қабілетті, заманауи әлеуметтік-мәдени жағдайларды бағдарлай алатын тұлғаны қалыптастыруға жағдай жасау.
Мектептің тәрбие жұмысының жүйесі қазіргі жағдайда сұранысқа ие, әлеуметтік бейімделген тұлға ретінде оқушы тұлғасының негізгі құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған.
Оқу қызметін ұйымдастыруда оң нәтижелерге қол жеткізу үшін келесі міндеттер белгіленді:
- оқушылардың Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздеріне деген құрметті көзқарасын қалыптастыру;
- балаларда Қазақстан азаматының азаматтық-патриоттық санасын, рухани-адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру;
- біртұтас оқу процесін қамтитын білім беру жүйесін қалыптастыру;
- оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай білім беру мазмұнын, оның формалары мен әдістерін анықтау;
- оқушылармен сауықтыру жұмыстарын жетілдіру және салауатты өмір салтын қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру;
- студенттер арасында әлеуметтік нашақорлық иммунитетін қалыптастыру мақсатында есірткі және басқа да зиянды заттарды қолданудың алдын алу бойынша профилактикалық жүйені жетілдіру;
- мектеп парламенті мен «Жас Ұлан» Бірыңғай балалар мен жасөспірімдер ұйымының жұмысы арқылы азаматтық және шығармашылық белсенділіктің әртүрлі нысандарын құрудағы балалар мен жасөспірімдердің бастамаларын қолдау және дамыту;
- ынтымақтастық педагогикасын дамытудың тиімді жүйесін қалыптастыру
Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың негізгі нормативтік құжаттары:
1) БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы конвенциясы;
2) Қазақстан Республикасының Конституциясы;
3) «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы Кодексі;
4) «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы Заңы ;
5) «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-IV Заңы ;
6) «Балаларды денсаулығы мен дамуына зиян келтіретін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 2 шілдедегі No 169-VI Заңы ;
7) «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңы ;
8) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі No 145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру контекстіндегі білім берудің тұжырымдамалық негіздері.
9) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы No 525 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасындағы өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері.
10) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 12 маусымдағы № 248 бұйрығымен бекітілген 2020-2025 жылдарға арналған «Құндылықтарға негiзделген білім тәке» жобасы.
Мектептің тәрбие жұмысы сынып жетекшісінің тәрбие ұйымының, оқушылардың өзін-өзі басқару органдарының (мектеп парламенті және «Жасұлан» балалар мен жасөспірімдер ұйымы), психологиялық-әлеуметтік қызметтің, жетекшілердің жұмысы арқылы жүзеге асырылады. үйірмелердің мектептің тәрбие жоспары, сынып жетекшісінің тәрбие жоспары, сынып жетекшілерінің тәрбие жоспары, мектептің өзін-өзі басқару жұмыс жоспары, үйірмелер мен секциялар жұмысын күнтізбелік жоспарлау.
Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес білім беру мен оқыту азаматтардың зияткерлік, патриоттық, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету мақсатында бірыңғай идеологиялық-құндылық тәсілдер бойынша жүзеге асырылады. студенттер. Тәрбие жұмысы барлық мүдделі тұлғалардың: отбасының, білім беру ұйымдарының, қоғамның кеңінен қатысуымен кешенді түрде жүргізілуі керек.
Білім беру жүйесін білім беру ұйымының бүкіл ұжымы жүзеге асырады. Барлық қызметкерлер студенттердің дамуын жүзеге асыруға үлес қосады. Бұл жұмысты білім беру ұйымы білім алушылардың ата-аналарымен, әлеуметтендірудің басқа объектілерімен – білім беру ұйымының әлеуметтік серіктестерімен тығыз қарым-қатынаста және ынтымақтастықта тәрбие жұмысының негізгі бағыттары шеңберінде жүзеге асырады:
1. Қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие беру.
2. Рухани-адамгершілік тәрбие беру.
3. Ұлттық тәрбие.
4. Отбасы тәрбиесі.
5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.
6. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие.
7. Интеллектуалдық тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу.
8. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.
Тәрбие жүйесінің мазмұны жалпы адамзаттық құндылықтарға (сенім, ақиқат, сұлулық, бостандық, мейірімділік, ізгілік, сүйіспеншілік, т.б.) және ұлттық құндылықтарға (тәуелсіздік, патриотизм, төзімділік, ана тілі, заңға бағыну) негізделген. , этникалық мәдениет, дәстүр және т.б.).
Мектептің тәрбие жұмысының мақсаты:
Мектепте рухани дамыған, шығармашыл, моральдық және физикалық жағынан дені сау, өмірлік ұстанымын саналы таңдауға, идеяларын өз бетінше дамытуға қабілетті, заманауи әлеуметтік-мәдени жағдайларды бағдарлай алатын тұлғаны қалыптастыруға жағдай жасау.
Мектептің тәрбие жұмысының жүйесі қазіргі жағдайда сұранысқа ие, әлеуметтік бейімделген тұлға ретінде оқушы тұлғасының негізгі құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған.
Оқу қызметін ұйымдастыруда оң нәтижелерге қол жеткізу үшін келесі міндеттер белгіленді:
- оқушылардың Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздеріне деген құрметті көзқарасын қалыптастыру;
- балаларда Қазақстан азаматының азаматтық-патриоттық санасын, рухани-адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру;
- біртұтас оқу процесін қамтитын білім беру жүйесін қалыптастыру;
- оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай білім беру мазмұнын, оның формалары мен әдістерін анықтау;
- оқушылармен сауықтыру жұмыстарын жетілдіру және салауатты өмір салтын қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру;
- студенттер арасында әлеуметтік нашақорлық иммунитетін қалыптастыру мақсатында есірткі және басқа да зиянды заттарды қолданудың алдын алу бойынша профилактикалық жүйені жетілдіру;
- мектеп парламенті мен «Жас Ұлан» Бірыңғай балалар мен жасөспірімдер ұйымының жұмысы арқылы азаматтық және шығармашылық белсенділіктің әртүрлі нысандарын құрудағы балалар мен жасөспірімдердің бастамаларын қолдау және дамыту;
- ынтымақтастық педагогикасын дамытудың тиімді жүйесін қалыптастыру